16. syyskuuta 2014

Intopiukea treenari


Voi viiitsiiiit että rakastan treenaamista!!! Uusi treeniohjelma on ihan päällikkö! Ja syön niin kuin hevonen! Aloitin IFBB Pro Marko Savolaisen valmennuksessa syyskuun alusta joten siitä syystä tässä taloudessa on pikkuisen eri meininki ja järjestys kuin aiemmin!






Minulle oli ykköstärkeää että uusi valmentajani olisi Oulusta, samalta paikkakunnalta. Halusin myös että valkulla olisi vahva tietämys fitnessurheilusta ja sen vaatimuksista, että hänellä olisi omaa kilpailuhistoriaa ja että hän eläisi niin kuin opettaa. Kun kävelin Markon puheille, valinta oli sillä selvä. Mikä karisma ja kokemus. Lisäksi hän on ihan sairaan mukava tyyppi! Koen olevani turvallisissa käsissä.






Treeniohjelma meni tietysti uusiksi. Minulle taputeltiin viisi salia viikkoon. Terve ja mahtavaa! Voin kertoa ettei vapaa-ajan ongelmia ole! Hah, uni tulee illalla. Pääkohteena ovat olkapäät ja pakarat - tietysti, koska ne ovat bikini fitnessissä tarkimman syynin alla. Iisisti liikkeelle. Vaikka, taisi tahti jo vahingossa lipsahtaa hampaat irvessä tehoille. Tsot-tsot. Tuli noottia. Maltilla jarrut pohjassa vielä ainakin parin viikon ajan jotta saadaan peruskunto kehitettyä vahvaksi.



venyttelyt sunnuntaisin


Parin viikon jälkeen laitoin valkulle varovaista viestiä. Nälkä kurni. Niin että miten hän oli ajatellut, pitäisikö minun laihtua vai miten, kun mahassa ehti olla jokaisen aterian jälkeen ihan jäätävän kova nälkä?? Olin juuri oppinut pitämään uudesta pyöreämmästä koostani ja rehevöityneestä rintamuksesta (ja isäntäki tykkää). 60 kiloa täyttä tavaraa. No ei ollut ajatellut. Siis emännälle lisää ruokaa ettei kuihtumaan pääse! Nytten syön ihan oikeasti enemmän kuin iso mies. Siis mun mies. Sittemmin suu on tukittu, ei ole nälkä enää ;) Kiitos nam.











On ihan hirveän luottavainen ja positiivinen draivi päällä! On aivan eri lähtökohdat startata uuteen harjoitusputkeen kuin vuosi sitten, koska alla on lajinomaista harjoituspohjaa, tietää mistä lajissa on kyse sekä personal trainer-opintojen myötä on karttunut tietopohjaa ja ymmärrystä kropan toiminnasta, harjoittelusta, ravitsemuksesta sekä mielen voiman merkityksestä. Ja aina voi oppia lisää!



PT-koulutuksen puolivälissä NYT!


Hiljaa hyvä tulee! Ajoissa nukkumaan ja aamulla salille pakaroiden kimppuun. ROCKROCK!

Terkuin, Tii <3

3 kommenttia:

  1. minkälaisilla kaloreilla meet, noin suurinpiirtein ? :) ja montako kertaa syöt päivässä ? itekkin pitäs oppia syömään tarpeeksi, tai uskaltaa....
    Tsemppiä treeneihin ja syksyyn :) Hyvältä näyttää!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moro Anonyymi, kiva ku laitoin viestiä! Vajaa 2400 kaloria ja 6 ateriaa.
      Voin kurkata sun ruokavaliota ja tehdä siihen tarvittavia viilauksia, pientä korvausta vastaan ;) Ruokailut on kaiken a ja o, olipa tavoitteesi painon pudottaminen tai lihaksen kasvattaminen. Jos kiinnostuit, laita sähköpostia tii.alasimi(ät)gmail.com
      Kiitos tsempistä, hyvää syksyä myös sinulle! :)

      Poista
  2. Huippuhomma!! Mahtava uutinen! Tsemppiä!

    VastaaPoista