20. marraskuuta 2013

Fitnesspäivä kera Katin & Annan


Kyllä meitä oululaisia hemmoteltiin, kun saimme fitnessleirin viime viikonloppuna ihan omalle paikkakunnalle. Siis kerrankin niin, ettei tarvinnut ensin matkustaa kokonaista päivää toiselle puolelle suomineitoa, jotta pääsisi osalliseksi jostain spesiaalimmasta! Wautsi! Leirin organisaattoreina toimivat Figure PRO Kati Alander ja Bikini PRO Anna Virmajoki.

Joo, tunnisti hajusta että olimme saapuneet salille jossa lihaksia todella rakennetaan, nimittäin testosteronin tuoksu leijaili eteiseen asti... leiri järjestettiin perinteikkäällä Classic Gymillä.


Kuva täältä > 

Päivä käynnistyi poseeraus ja t-kävelytreenillä. Porukka jaettiin kahteen, Anna harjoitutti biksutyttöjä ja Kati bodyjä. Meitä bikinejä oli vain neljä, joten saimme erittäin paljon henkilökohtaista ohjausta, vinkkejä ja tipsejä. Leirin paras anti tuli siis heti ensimmäisen tunnin sisällä!


Anna johtaa biksujoukkoja, Kati bodytytsien kanssa taustalla.

Kuka ääliö laittaa löysän topin päälle posetreeneihin? Hep! Kuva: Minna Ruikka

Tiimimme huikea Outi. Ensi vuoden kisat tähtäimessä ;) Go Nainen!


Yhteisfanituskuva Outin ja Iinan kans <3  

Takataskuun jäi:

Maltti on valttia. Terkuin pyryharakka, joka innosta pomppien viipotti t-kävelyyn. Tahtia kun vähensi puoleen, niin avot! Yksinkertainen on kaunista. Vähemmän on enemmän. Muista hartiat alas ja rauhoita kädet. Ojenna polvet. Kierrä. Hymyile. Harjoittele paljon. Nauti.

Sitten oli vuorossa keskustelutuokio. Saimme esittää kysymyksiä joihin Kati ja Anna vastasivat.


Ja ketäs yllärivieraita siellä olikaan: Sara Back, siskonsa Camillan kanssa :)

Takataskuun keskustelusta päällimmäisenä jäi:

a) Kaatuuko harjoituskausi yhteen pullaan? Kaatuuko todella?
b) Syö oikeaa, monipuolista ruokaa. Kuinka välttämättömiä lisäravinteet ovat?
c) Pidä harjoituskauden paino aisoissa. Jos kisadieetillä pudotettavaa on yli 15 kiloa, ei ole ihme että terveys saattaa pettää.
d) Keskity olennaiseen ja lopeta turha häröily. Jos tavoitteena on lihaskasvu, ei samanaikaisesti voi tanssia, potkunyrkkeillä ja tähdätä maratooniin.

Lopuksi saimme Annalta aivan tykit tehomuuvit pystypakaroiden saavuttamiseksi.


Smithissä...

Seisten...

Taljassa näin, ja...

kyykäten...

Pallolla....

Ja sama a`la kaunis Ilona ....

Kuminauhalla...

Pallolla seinää vasten....

Pää alaspäin....

Sumoillen...

Eli kuormiteltiin pepaa ja reisiä eri suunnista. Huhhuijjaa mitä akrobatiaa!

Katoin peilistä ja kyllä, heti alko tapahtua näissäki kankuissa!

Takataskuun pakaratreenistä jäi:

Vaihtoehtoisia, erittäin tehokkaita ja polttavia liikkeitä, joista osa on toteutettavissa vaikka kotoakäsin, jos ei pääsekään joku kerta salille. Päällimmäisenä kuitenkin mielikuva Annan mielettömän muhkeista pakaroista. Awww, aivan mahtavat! Niissä kulminoituvat vuosien, kova tinkimätön treeni ja miljoona kana-annosta. Arvostan.

Leirit ei olis mittään ilman ihania tiimiläisiä: Iina ja Ilona. Nähdään taas!

Ihastelun ja pilvilinnojen jälkeen nopea paluu arkiseen aherrukseen pam eli back to basics! Olen saanut uuden nelijakoisen VOIMAA kehittävän ohjelman, ruokavaliota on tarkistettu ja tulossa on tankkauspäivä 10 päivän välein. Ei huono! Lähdenkin tästä salille, morjens!

Ole rohkea ja tavoittele mahdotonta :)

Terkuin motivaatiotankattu Tii <3

7 kommenttia:

  1. HERRANJUMALA MITKÄ KANKUT VIRMAJOELLA! O_o Lääh. Siinä on kyllä hyvä esimerkki siitä että voi elää lähes kisakunnossa jos vaan tarpeeksi haluaa. Lääh.

    VastaaPoista
  2. Anna <3 On kyllä meikäläisen body-idoli aina ja ikuisesti! Toivottavasti tulee joskus itsellekin tavata hänet livenä :) Ei se auta kuin syödä lisää kanaa ja kyykätä niin maan perkeleesti, vaikka nyt kun on toista viikkoa salitauolla flunssan vuoksi niin tuntuu, että se tavoite vaan liukuu kauemmas ja kauemmas :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa Jenny! Niinpä! Toivotaan että leirejä järkkäillään jatkossakin täällä pohjoisessa, vähän sellainen kutina jäi, kun Anna kertoi tulevansa käymään Oulussa Katin luona. Pidetään peukkuja!
      Flunssat on ihan pyllystä, mutta älä huoli, ei sun lihakset katoa mihinkään parissa viikossa. Vaikka helppohan mun on sanoa, tiedän tunteen. Pikaista paranemista! :)

      Poista
  3. Mäkin sain eilen voima-ohjelman. Kaksi ainokaista jalkaliikettä koko reenis ja tuloksena elämäni kipeimmät jalat! Huomista odotellessa :D
    -Henna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Morjens Henna! Voimaohjelma kuulostaa loistavalta kun saa kunnolla vääntää rautaa! Auuuuhhhhh, tais mennä perille? ;)

      Poista
  4. Tais joo :D enää en ihmettele miks jaana reenis alus virnuillen sano paha paha.. :D

    VastaaPoista