10. lokakuuta 2013


Voi Anna, et usko miten liikutuin, kun kysyit vähän hätääntyneenäkin facebookissa: "Onko kaikki hyvin?". Työt ovat pitäneet hieman liian tiukasti hyppysissään, joten yhteydenpito ja samalla bloggailu ovat sen myötä jääneet vähemmälle. Tiedän, kun otan työn alle proggiksen, suhtaudun siihen niin intohimoisesti, että muu maailma meinaa unohtua. Mutta loppusuoralla ollaan ja kaikki on hyvin :)

Olen huomannut treenien kovetessa kropan tarvitsevan entistä enemmän lepoa, joten en enää käytä keskiyön pikkutunteja kirjoittamiseen, vaan nukkumiseen, joten postauksia tupsahtalee tulevaisuudessa hieman totuttua harvemmin. Univelkainen ja kyrpiintynyt äiti ei ole mukavaa seuraa, joten perherauhan säilyttämiseksi pistän levon sosiaalisen median edelle. Sallinette sen? :)

Kuvan lähde > 

Aikaa on vierähtänyt, joten missäs nyt mennään. Niin, meillä oli pari viikkoa sitten Rovaniemen fitnessleiri, jossa valmentaja tarkisti kunnon edistymisen (tyytyväistä hymyä ja kätten taputusta), jonka jälkeen sain ihka uuden saliohjelman.

Kuvan lähde > 

Päivitetty ohjelma löi tämän naisen ihan ällikällä. Luulin saavani lihaskasvuun tähtäävää treeniä, vaan valkulla oli selvästi ihan muut mielessä. (En vielä osaakaan lukea sen ajatuksia...) Sain nelijakoisen ohjelman, 3x15 toistoja, lihaksia kuormitetaan kokonaisvaltaisemmin ja syke pysyy koholla. Ja kolme aerobista tietysti viikkoon. Sen kimppuun siis!

Tai, niin no. Stop. Kroppa oli toista mieltä, nimittäin minuunpa iski flunssa jolloin "ruokavalio" näytti tältä:



Treenissä oli näin ollen viikon tauko. Höh. Otin (yritin ottaa) flunssan palautumisen kannalta, sillä aika tiukat seitsemän viikkoa oli takana. Viisi lihaskasvuun tähtäävää, kovaa salitreeniä + kolme aerobista viikkoon, ne kun sijoitti kalenteriin perheen ja töiden lisäksi, niin sai olla polleana järjestelykyvyistään! Olen kyllä aina ollut sitä mieltä, että äidit ovat loistavia organisaattoreita, nimittäin, Siperia opettaa :)

Kun pääsin maanantaina salille breikin jälkeen, alkulämmittelyssä tuntui että olisin voinut vispata vaikka Afrikkaan asti. Mikään ei tuntunut missään. Hanaaa!! :)

Masupäivitys ja Lorna Jane urheiluliivit

Ja sitten itse ohjelman kimppuun. Minä ja mieleni. Siinä kymmenennen toiston kohdalla tajusin "ai niin, vielä viis". Heh, hauska tunne, kun ensinnäkin pikkuisen yliarviointia voimatasoissa päällänsä ja tuossa kohtaa tajuaa, että "fak, tää ei ollutkaan vielä tässä". Mutta mehän ei luovuteta, eihän, vaan sinnillä, hampaita yhteen purren, beast mode-aktivoituna, sarja viedään loppuun saakka! Mikä into ja fiilis ahmia uutta ohjelmaa ja tuntea sen ihanan outo vaikutus. Lihaksia poltteli aivan eri tavalla kuin aiemmassa ohjelmassa. Tuijasi. Tällä haetaan uutta hermotusta lihaksiin, parannettaan hapenottokykyä ja poltetaan kaloreita eli ihrat liikenteeseen!

Tulevana lauantaina käyn ohjaamassa valmentajani painonpudotusryhmälle tanssitunnin Kemissä, jota odotan innolla! Samalla käymme Jaanan kanssa läpi päivitetyn ohjelman hämmennystä herättäneet liikkeet. Menevät sitten tulevien viikkojen kuluessa varmasti oikealla tekniikalla, kunnolla perille asti :)

Kuvan lähde > 

Tällaista tänne. Treenit jatkuvat uusin kujein ja paljon syödään. Laskin muuten blogilukijan kysymyksen innoittamana Kalorilaskurilla syömäni kalorit, jotka liikkuvat noin 2800-3100 välillä per päivä. Aika paljon sapuskaa, eikö :) Muscels are made in the kitchen. Ja kyllä maistuu!

Reipasta loppuviikkoa kaikille! Terkuin, Tii <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti