11. syyskuuta 2013

Poseja, hierontaa ja pleaserit


Heissulivei! Kävin Riikan kanssa piiiiitkästä aikaa posetteleen Cross Move Companyllä. Kiitos salista Pirita! 

Treenit olivat t-kävelypainotteiset. Korkkarit jalkaan, napakkaa tahtia hakkaava hittibiisi iPhonesta valittu, volyymit täysille ja eikun menoksi. Toistoa toiston perään. Monen monta eikä-kua. Mutta myös upeita onnistumisia. Alamme kehittyä, jes! 

Tällainen ilottelu toi sopivasti vastapainoa salilla ähisemiselle ja juoksumatolle, kun sai myös vaihtaa ajatuksia ja turista terapeuttisia tyttöjen juttuja, ihan niitä näitä. Erityisen hyvää fiilistä koin toisen bikinibeiben puolesta, kun näki edistymisen, siis Riikalla oli aivan uusi, tiivistynyt keskivartalo! Töitä oli selvästi tehty. Ja kyllähän meillä oli hauskaa! Olin niiiin biksuterapian tarpeessa. Ensi viikolla lisää, jee!

Tässä pari kuvaa Riikan kamerasta.

t-kävelyn etupose

Kuten viimeksi postailin, jostain syystä kroppa on alkanut kerätä kiloja. Vastauskin löytyi. Viimeisen parin viikon aikana olen keskittynyt enimmäkseen toimistotöihin, siis istunut persiilläni, joten loppukesän hyötyliikkuminen tietysti laski kulutusta. Tämän vuoksi olo oli poseiluissa tukkoinen ja pulleva, joten paita pysyi tällä kertaa tiukasti päällä. Näkyy se kyllä tuolta paidankin läpi ja nyt kun kirjotan sen tähän, niin huomio oikein vielä liimautuu makkaraan :) 

Kaikki on tämän bikiniprojektin kanssa niin alussa, että vielä haetaan kultaista keskitietä ruoan- ja treenin määrille, jotta kehitys ja toisaalta palautuminen olisi optimaalista. Se on huomattu, että kroppani reagoi pieniinkin muutoksiin erittäin herkästi, ja se on toisaalta erinomaisen hyvä ajatellen tulevaa alkavaa kisadieettiä.

takaposeen menossa... huomhuom, wauuu pohjelihas!!

Kävin eilen elämäni ensimmäistä kertaa urheiluhierojalla. Yläkroppa ja alaselkä ovat alkaneet oireilla, kiitos lihaskasvuhakuisen punttien paatoksellisen nostelun. Sanoinkin jännittäväni, kun pelkäsin sattuvan. Jaiks. No, se oli kaikkea muuta, välillä piti irvistää, mutta hyvin puhallellen meni ja selässä alkoi oikein kihelmöidä veren alkaessa virrata. Aah. Haa, kuona-aineet liikenteeseen, kohti kiinteyttä ja kertakaikkisen häikäisevää lavakuntoa! 

Otan hieronnan säännölliseksi osaksi kehonhuoltoa jotta voin ehkäistä jumeja, enkä mennä vasta sitten kun on pakko. Miksi kehon huoltaminen on toissijainen asia, kun sen pitäisi olla yhtä tärkeää kuin sen kehittäminen? Ookko nää vähä pöliä, hääh? ;)



Muuten: Myyn nämä treeni-Pleaserit. Kuvissa näet jalassa. Koko 37. Käytetty 4 kertaa sisätiloissa eli ovat uuden veroiset. Hinta 35 euroa. Jos olet kiinnostunut, laittele viestiä! Tilaan uudet, hiukan matalemmat ja ne ovat sitten NE kisakengät joilla astelen lavalle. Uuu!

Tänään teen kevyen aerobisen ja annan hieronnan vaikuttaa. Kuulumisiin!

Terkuin, Tii <3

7 kommenttia:

  1. Täälähän olikin monta postausta,kiva,kiva!
    On sulla kova tahti treenissä, että ei ihme että kehityt kohisten!
    Tääläkin mennään viisijakoisella, vähän sitä ihmettelen omassa ohjelmassa, kun jalkapäivät on peräkkäin. Oonkin toisinaan ne yhdistäny ja tehnyt yhden kovan jalkatreenin ja pakarapainotteisen siirtänyt toiselle, kun tuntuu ettei ehdi palautua kun peräkkäisinä päivinä treenaa.
    Tääläkin on tota punkerofiilistä ilmassa, sun makkara ei kyllä välity tänne asti ollenkaan:D päivityksessä kaloreita laskettiinkin sopivasti, että jospa tässä vaikka kiristymään päin olisi:D
    Mukavaa loppuviikkoa!
    t.viidenmami

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa!! Juu, tahti on nykyään sellanen, että hatusta on pideltävä kiinni. Tässä vähän itekki jännään, miten kroppa ehtii palautua, mutta yllättävän ok tähän saakka. Kuulostaa oudolta että sulla o kahdet jalat peräkkäin, siitähän kannattaa kysyä koutsilta, vai olitko nettivalmennuksessa? Et kehity jos väsyt. Vai syysmasua sielläkin? On sitten vissiin liikkeellä ;) Johtuiski hämärtyvien iltojen viinilasillisista, mutta ku ei ;) Eiköhän se kuroudu. Ihania viimeisiä kesäpäiviä sulle :)

      Poista
  2. Onko t-kävely tiikävelyä? :D Mitä se siis tarkottaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Anonyymi! Juu, mulla on oma nimikkokävely, hehee, no ei ihan. T-kävely on koreografia, joka suoritetaan finaalissa (6 parasta) soolona, jossa esiintyminen on yksi arvosteltavista osioista. Esiintymisellä pyritään tuomaan treenatun vartalon parhaat puolet esille. Sisääntulo: kävely keskelle lavaa+etuposeeraus. Kävely lavan eteen kohti yleisöä jossa etu+takapose. Siitä siirtymä, noin 5-6 askelta lavan vasempaan reunaan jossa etu + takapose. Siitä kävely toiseen reunaan, noin 10-12 askelta ja etu + takapose. Lopuksi kiitos esim niiaus josta siirrytään riviin taakse. T-kävelyyn on kullakin noin 40 sec aikaa. Kävelytyylin, poset ja "mausteet" voi valita oman maun mukaan. Jossa oon kuitenki tullu tulokseen: vähemmän on enemmän :) Tätä me reenattiin. Kivaa!

      Poista
  3. Missä pituussarjassa tulet kisaamaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Morjens Anonyymi! Noo kuules riippuu mittaajan päivästä. Jotku sanoo että kisoissa pyöristetään alaspäin... en sitte tiedä mikä on todellisuus. Tarkka mitta on 163,5cm eli mitan mukaan sarjaan -168, mutta jos pyöristelevät sitte -163. Senpä näkkee sitte! :)

      Poista