11. elokuuta 2013

Kumppaniesittely: Fit4Fun


Jauzaa! On aika esitellä aivan huippu, uusi yhteistyökumppanini, Fit4Fun.

Fit4Fun on vilahdellut blogissani jo aiemmin, sillä yritys on Sami Alalaurin eli SEN personal trainerin firma, joka ruoski minua eteenpäin keväällä, kolmen kuukauden ajan. Aivan loistavin tuloksin!


Sami napattu Liikun seinältä :) 


Ilman PT:tä en olisi tässä. Tarvitsin tsempparin vierelleni ja minkä sporttikärpäsen pureman siitä sainkaan! Valmennussuhteemme aikana löysin itseni uudelleen. Ei siis ole kyse mistään vähäpätöisestä pikkujutusta. Liikunnalla ja ruokavaliolla on käsittämättömän suuri merkitys ihmisen kokonaisvaltaiselle hyvinvoinnille.


Kuvan lähde > 

Mitä kaikkea Fit4Fun sitten tekee? Sami on (ainakin) personal trainer, kuntosaliohjaaja, hyvinvointi- ja ravintovalmentaja, kahvakuulaohjaaja sekä entinen ammattijääkiekkoilija (hyvä Kärpät!), joten häneltä löytyy paitsi asiantuntemusta, mutta hän omaa myös erittäin vahvan henkilökohtaisen kokemuksen liikunnan ja urheilun saralta. Lisäksi Sami on mutkaton ihminen ja kannustava treenari. Hän ei kuitenkaan ole huutajatyyppiä, kuten itsekin asian ilmaisi, mutta ehkä ne räiskyvät PT-persoonat ovat enemmän jenkkikamaa :)


Kuvan lähde > 

Mitä vielä odotat? Mikäli kaipaat ryhtiliikettä elämääsi, apua painonpudotukseen tai haluat kiinteytyä, ota yhteyttä. Suosittelen!

Sami Alalauri
puh: 040-5462294
sähköposti: sami.alalauri@f4f.fi
Sami toimii PT:nä pääosin kotisalillani Kaakkurin Liikussa.




Miten Fit4Fun sitten liittyy BikiniFitnekseen?

PT-valmennuspakettiin kuului myös kehonkoostumusmittaus ja Samin kanssa jatkamme kehon muutosten mittailua myös fitness-projektini aikana. Olen yhteistyöstä todella onnellinen ja niin otettu! Minua kiinnostaa valtavasti mitä kropan sisällä, nesteissä, rasvoissa ja lihastasapainossa tapahtuu ja näin saadaan faktat pöytään.

Kävin tönöttämässä kehonkoostumuslaitteessa torstaina. Tanita pukkasi raportin ulos ja siinä tämä tyttö oli lapulla numeroina ja grafiikkana.




Kokosin lukemat exceliin, jotta tuloksia on kätsympi vertailla tulevien kuukausien (vuosien) aikana. BikiniFitnesiin tähtäävä treeni pyörähti käyntiin kesäkuun alussa eli tuo ensimmäinen lukema 30.5. on oiva vertailukohta prokkiksen aloitukselle.

Kehonkoostumusraportin koontia 

TULOKSET: Kahdessa kuukaudessa kropasta on poistunut kilo rasvaa ja tilalle on tullut puoli kiloa lihasta. Siis konkreettisesti, minusta on sulanut kaksi voipakettia ihraa! Nammm! Onneksi olkoon!

Ei voi kuin puistaa päätään, josko joku olisi sanonut niitä kotipullia, salmiakkia ja sipsejä ahmiessani, kuinka monta kymmentä hikistä tuntia töitä vain YHDEN vaivaisen rasvakilon polttaminen vaatii. Noin äkkiä laskettuna: 4 kertaa viikossa salilla, a` noin 2 tuntia, 8 viikon ajan = yhteensä 64 tuntia... Verrattuna siihen, miten pian eli HETI se yksi rasvakilo tässä iässä tarrautuu itsepintaisesti pakaroihin... hmm... ;) No, se oli silloin ja nyt on nyt. Onneksi otin haastetta sarvista ja nyt on toisin! Nyt ollaan muutoksen tiellä!

Viimeiset kaksi kuukautta on treenattu piiiiitkiä sarjoja, paaaaljoon toistoja eli keskitytty lihastasapainon kehittämiseen. Treeni on mennyt perille myös paperilla; rasvaa on hävitetty ja lihastakin on tullut pikkiriikkisen tilalle. Kutkuttaa, miten seuraavat kuukaudet tulevat muuttamaan lukemia. Kun lähdetään hakemaan lihaskasvua, painon pitäisi nousta, lihasmassan lisääntyä, vaikuttaakohan se rasvan määrään? Ja näkyykö lihaskasvu jo kahdessa kuukaudessa? Nähtäväksi jää :)

Kiitos Sami avartavasta ja kannustavasta mittauksesta. Lokakuussa seuraavan kerran siis!

Hjyvä fiilis!!! 

Mites siellä, käytkö sinä säännöllisesti kehonkoostumusmittauksessa tai oletko joskus käynyt? Millaisin tuloksin?

Terkuin, Tii <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti