1. kesäkuuta 2013

Blogin tarkoitus muuttuu, koska...

Hyvät blogin lukijat! Tähän saakka postailuni on ollut päiväkirjatyyppistä omaksi iloksi raapustelua ja tuhertelua = toiminut erinomaisena motivaattorina ajatusten selkeyttämiseksi. Jos olet aiemmin eksynyt juttujani lukemaan, kiitos siitä, mutta nyt haluan jakaa tämän tunteen, tarmon ja tavoitteen avoimemmin kaikille. No miksi? No siksi, koska:

Tähtäimessä on Bikini Fitness kisalava 1,5-2 vuoden kuluttua! Valmentajani toimii best of the best eli Jaana Kotkansalo, IFBB ry:n Pohjois-Suomen napakka ja tsäpäkkä valmennusvastaava. Saan kai tuulettaa!?!? :)

Valmentajani :) Kuvan lähde > 
Odotan innosta soikeana tulevia päiviä, kuukausia ja vuotta. Kuukausien kuluessa kisa-ajankohta tarkentuu, kun nähdään miten treeni alkaa tarttumaan. Jännittävää!

Jaana näki rakenteeni sunnuntain leirillä, jonka pohjalta suunnittelee ensimmäisen saliohjelman, jolla prokkis pistetään alulle. Pääprojektina rakennetaan näyttävät pakarat ja reidet. Uu-mama-dilicious! Kyykyt, here I come! Jaana sanoi ihanasti minun olevan sopivan ikäinen Bikini Fitnekseen: "Sulla pysyy pää kasassa". Tuo ikäkriisiseikka jota eniten epäilin, kääntyykin yllättäen vahvuudeksi. Kappas vaan! Ja tämä tyttö on sen vuoksi tietysti yhtä hymyä :)

Kuluva viikko pidetään ruokapäiväkirjaa jonka lähetän "tuomittavaksi". Sitten viilataan sapuska tukemaan treeniä, jotta saadaan tavoiteltavia tuloksia. Näkyviä tuloksia!

Olen tehnyt melkoisen taustyön prokkiksen eteen; lukenut, tutkinut, kysellyt ja vertaillut. Huokaus. Mitä enemmän olen asiaan syventynyt, sitä enemmän olen kiinnostunut. Viime aikoina olen metsästänyt valmentajaa ja VIHDOIN lykästi! En silti voi sanoa tietäväni millaista haastetta olen sarvista kiinni ottanut, mutta tässähän se matkan aikana kirkastuu! Erittäin päättäväisesti, satakymmennen lasissa, ja luottavaisin mielin ammattilaisen käsiin itseni annan. Mutta, jottei alkaisi tuulla liikaa, ja kuten olen luvannut, perhe tulee tärkeysjärjestyksessä ensimmäisenä ja se saa vedellä minua pitkin korvia, mikäli päällä on yhtään taipumusta kohota kohti pilviä. Kun jotain tehdään, se tehdään kunnolla.

Mitäs sinä ajattelet tästä uudesta suunnasta? Saa kommentoida - tiedän, että siellä on lukijoita! ;)


2 kommenttia:

  1. Tulen sua ihan varmasti kannustamaan kisoihin:) Treeni intoa sinulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Pete :D Hah, viimeistään vuoden päästä siis nähdään!

      Poista