29. huhtikuuta 2013

Kun PT ei ole paikalla, polar on :)

Sykemittari, tsempparini :) 
Olen hankkinut sykemittarin maaliskuussa, aloittaessani pitää ruokapäiväkirjaa. Kun on tiedossa todelliset kulutetut kalorit, tarvittava ruoan määrä on helpompi suunnitella tukemaan tavoitteita ja niihin pääsemistä. On tärkeää, että tavoite on mitattavissa.

Aika veitikka Polar on, sen toimintoihin nimittäin jää koukkuun. Käyttö on helppoa; se pitää vain muistaa nipata päälle treenin alussa ja pysäyttää lopuksi. Liikunnan päätteeksi näyttöön tulee lukemat mm. tehokkuudesta, sykealueista sekä kulutetuista rasva- ja kalorimääristä. Laite kokoaa tiedot yhteen viikon ajalta. Maanantaina ruutuun pläjähtää totuus edellisen 7 päivän aktiivisuudesta tai lusmuilusta.

Kulutetut kalorit ovat vaihdelleet siinä 1400-1700 kcal viikkovauhdin välillä, kun liikuntoja on ollut 4-5 kertaa viikkoon. NYT näytössä komeilee pokaali eli viime viikolla on reippailtu runsaasti, on siis PYSYTTY TAVOITTEESSA. Mahtavuutta! Noo, ei liikunnat ole tämän parin kuukauden aikana jatkuvasti sujuneet samoilla tehoilla. Jos yksikin treeni neljästä jää väliin, ei hurraahuutoja Polarilta tipu. Aika tiukka täti, mutta juuri siksi ihan loistava peli!

Tämä päivä sujahti Haaparannassa eli liikuntaa kertyi ihan hemmetin tehokkaasti Ikeaa ympäri ravatessa ;) Menkööt korkkareilla kipittely tällä kertaa aerobisesta. Välillä näin! Huomenna luvassa on PT:n tapaaminen, jolloin vuorossa on treeniohjelman päivitys :) Odotan uusia haasteita!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti